FALBURKOLOPANEL.HU ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Hegyi Szilvia Cintia EV (székhely: 1026 Budapest, Balogh Ádám utca 26/B II. emelet 5, nyilvántartási szám: 54065941, adószám: 55393995-1-41), mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

A vonatkozó jogszabály szerint a webshop üzemeltető köteles az Általános Szerződési Feltételeket olyan módon hozzáférhetővé tenni, amely lehetővé teszi az igénybe vevő fogyasztó számára, hogy szükség esetén előhívja azokat.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítése egyúttal azt jelenti, hogy Ön ismeri, elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti a jelen Általános Szerződési Feltételeket. Csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha jelen dokumentum minden pontjával egyetért és tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmával, a honlap használatával, a termékeinkkel, illetve a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merülne fel, vagy ha egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

 

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

 

Szerződött partner

Név: Hegyi Szilvia Cintia EV

Székhely: 1026 Budapest, Balogh Ádám utca 26/B II. emelet 5

Levelezési cím: 2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 158-160 1. emelet

Elektronikus levelezési címe: hello@walland.hu

Adószám: 55393995-1-41

Telefonszám: 06302393116

 

Üzemeltető szerződött partner: Hegyi Szilvia Cintia EV

Címe: 1026 Budapest, Balogh Ádám utca 26/B II. emelet 5

hello@walland.hu

Telefonszám: 06302393116

Postázási cím: 2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 158-160 1. emelet

Szerver helye, tárhely szolgáltató adatai:
Rackforest Kft.
1132. Budapest, Victor Hugo u. 18-22. 3. emelet 3008
info@rackforest.hu

 

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

 

  1. A szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és kiemelten az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;

1997. évi CLV. törvény a fogyasztó védelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

1999. évi LXXVI. törvénya szerzői jogról;

45/2014.(II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

151/2003.(IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

19/2014.(IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól.

 

A vonatkozó jogszabályok rendelkezései a szerződő felekre külön kikötés nélkül is kötelező érvényűek.

 

2. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya

 

Az ÁSZF hatálya a szolgáltató weblapján történő jogviszonyokra terjed ki. Vonatkozik minden megrendelőre, aki a Hegyi Szilvia Cintia EV által üzemeltetett webáruházon keresztül szolgáltatást vesz igénybe. A szolgáltató és a megrendelő között létrejövő szerződés (megrendelés) tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek határozzák meg.

 

Ennek megfelelően a jelen ÁSZF tartalmazza a megrendelőt és a szolgáltatót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés (megrendelés) létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

 

3. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása.

 

Szolgáltató az ÁSZF módosítása esetén, a honlapon való közzététellel értesíti a megrendelőket. A közzététel kiterjed a módosítás hatályba lépésének időpontjára, mely időponttól a módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF szövege olvasható a szolgáltató honlapján.

4. A szolgáltató fenntart magának minden jogot a Weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.

Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül.

A webshop szerzői jogi védelem alatt áll, melynek jogosultja a Hegyi Szilvia Cintia EV.

 

 ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK

 

A Hegyi Szilvia Cintia EV, mint szolgáltató kijelenti, hogy az általa üzemeltetett webáruház működésével kapcsolatos adatkezelése a jelenleg hatályos jogszabályok előírásainak mindenben megfelel. A megrendelők adatait a mindenkori hatályos, vonatkozó jogszabályok előírásainak figyelembevételével és betartásával kezelik.

A szolgáltató adatkezelésére vonatkozó szabályokat tartalmazó adatvédelmi tájékoztató folyamatosan elérhető a szolgáltató honlapján az alábbi elérhetőségen:

https://falburkolopanel.hu/adatvedelmi-iranyelvek/

 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

 

  1. A falburkolopanel.hu webáruházban található termékek képezik a szolgáltató és a megrendelő közötti szerződés tárgyát. A webáruházban található termékek egyedi jellemzői a termék oldalon találhatók. A megjelenített termékek online vásárolhatóak meg. A webshopban szereplő termékek árai forintban értendőek, a kiválasztott termék ára áfamentes bruttó ár. A megrendelt termékek ára tartalmazza a csomagolás költségeit.
  2. Szolgáltató a webshopban termékek nevét, árát, a termék fontosabb adatait és rövid leírását, valamint fotót jelenít meg. A megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban ad a szolgáltató tájékoztatást A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a termék valóságos megjelenésétől, bizonyos esetben a képek csak illusztrációk. Akciós termékek esetén a szolgáltató tájékoztatja a megrendelőket az eredeti árról, a kedvezmény mértékéről, és az akció időtartamáról.

 

REGISZTRÁCIÓ ÉS A RENDELÉS MENETE

 

  1. A regisztráció és a megrendelés menetének ismertetése

 

A webshop használatát megelőzően valamennyi megrendelőnek regisztrálnia szükséges magát az oldalon. A regisztráció során a felhasználónak meg kell adnia e-mail címét. A rendszer automatikusan létrehoz egy jelszót, amit a belépés után meg lehet változtatni a regisztráció után, ha belépett. A megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba. Bejelentkezés után meg kell adnia nevét, telefonszámát, számlázási és szállítási adatait, vagy regisztráció nélkül egyből a vásárlásnál adja meg ezeket az adatokat, de ebben az esetben nem lesz fiókja. Megrendelő a weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, és hozzájárul az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezeléshez. Ezt követően a honlapon szereplő termékekre kattintva választhatja ki megrendelő a megvásárolni kívánt terméket. Az egyes termékre kattintva találja a termék fotóját, árát, és az egyéb lényeges ismertetőjét. Ezt követően megrendelő a termékek darabszámát, illetve számát állíthatja be. Megrendelő a „ Kosárba” gombra kattintva helyezze a megvásárolni kívánt terméket a kosárba.

A megrendelt termék(ek) kosárba helyezését követően lehetősége van a kosár tartalmának megtekintésére és a termékek darabszámának ellenőrzésére. A kosártartalma a megrendelés véglegesítéséig szabadon módosítható. A rendelés elküldése előtt még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék árát, szállítási költségét, illetve a szállítási és számlázási adatokat és ezen fázisban megjegyzést is küldhet a megrendelésével.

Az esetlegesen felmerülő adatbeviteli hibák kijavítására (pl. plusz termék választása, a termék törlése, az ár ellenőrzése stb.) is lehetősége van a megrendelőnek, még a rendelés véglegesítése előtt. A mennyiben a megrendelő nem kíván további terméket kiválasztani és kosárba helyezni, illetve adatot módosítani, úgy a „Megrendelés” gomb lenyomásával folytathatja, illetve zárhatja le a vásárlást. A szállítási költség termékcsoportonként eltérő, a szállítás pontos díja automatikusan hozzáíródik a rendeléshez és feltüntetésre kerül.

 

2. A rendelés véglegesítése, az ajánlattétel elfogadása

 

A jelen ASZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a megrendelő minősül ajánlattevőnek, a honlapon közölt információk nem minősülnek a szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A  „Megrendelés” gomb megnyomásával megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni és nyilatkozata – a szolgáltató jelen ÁSZF szerint visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

Megrendelőt az ajánlata 48 óra időtartamban köti. Amennyiben megrendelő ajánlatát 48 órán belül szolgáltató a jelen ÁSZF –ben meghatározott módon nem igazolja vissza, megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A rendelés véglegesítése során a megrendelőnek nyilatkoznia kell arról, hogy megismerte és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, és tudomásul veszi, hogy rendelés fizetési kötelezettséget von maga után.

 

A RENDELÉS FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESITÉSE

 

A véglegesített és sikeresen leadott megrendelésről a regisztráció során megadott e-mail címre szolgáltató elektronikus levelet küld legkésőbb a megrendelő ajánlatának elküldését követő 2 munkanapon belül, melyben a sikeres megrendelést visszaigazolja és jelzi a megrendelő felé, hogy a teljesítés hamarosan megtörténik. A megrendelést akkor lehet megtörténtnek tekinteni, amikor a szolgáltató által küldött visszaigazoló email a megrendelő számára megérkezik a regisztráció során megadott email címre.

Amennyiben a megrendelni kívánt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, illetve a „Rendelésre” státusszal megjelölt termék nem beszerezhető a weboldalon feltüntetett időtartamon belül, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Ügyfél értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.

A megrendelések teljesítése a megrendelt termék ellenértékének szolgáltató bankszámláján való jóváírást követő első munkanapon kezdődik meg, és a termék/termékek összekészítését követően csomagküldő szolgálat útján kerül kézbesítésre a megrendelő által megadott szállítási címre.

A teljesítési határidő 30 munkanap, ami minden termékcsoport, gyártó esetében eltérő, melynek számítása a megrendelt termék ellenértékének a szolgáltató bankszámláján való jóváírást követő első munkanapon kezdődik, a teljesítési határidő utolsó napja a termék megrendelőhöz való kiszállítás napja.

A fent jelzett teljesítési határidő szolgáltatónál felmerülő bármilyen okból való meghosszabbodása esetén szolgáltató emailben értesítést küld megrendelő részére.

A megrendelések határidőben való teljesítésének feltétele továbbá az is, hogy a szállítási cím pontosan kerüljön megadásra megrendelő részéről. Pontatlan, vagy téves szállítási címből eredő késedelem, illetve kár megrendelő terhén marad.

 

FIZETÉSI MÓDOK

 

A webáruházban megrendelt termékek esetén banki átutalással való fizetésre és bankkártyával való fizetésre van lehetősége a megrendelőnek.

Amennyiben megrendelő a megrendelt termék értékét banki utalással kívánja kiegyenlíteni, úgy az „Előre utalás„ módot kell választania, és az utalás során meg kell adnia az alábbi adatokat:

Kedvezményezett bank neve és számla száma az automatikusan kimenő díjbekérőn van feltüntetve.

Kedvezményezett neve: Hegyi Szilvia Cintia EV.

Fontos, hogy banki utalás esetén a megjegyzés rovatba írja be a megrendelő nevét és a rendelési azonosítót vagy a díjbekérő sorszámát.

Amennyiben megrendelő a megrendelt terméket bankkártyás fizetéssel kívánja kiegyenlíteni, úgy a „Bankkártyás fizetés” módot kell választania. A bankkártyás fizetés lépései: fizetési gomb megnyomása után a kártya adatok megadása, majd a „fizetés” gomb megnyomása.

 

SZÁLLITÁS MÓDJA ÉS KÖLTSÉGEI

 

A webáruházban megrendelt termékeket szolgáltató csomagküldő szolgálattal kézbesíti a megrendelő által megadott szállítási címre. A megrendelések pontos teljesíthetősége érdekében a megrendelő felelőssége olyan szállítási cím megadása, ahol a csomagkézbesítő szolgálat megtalálja.

Megrendelő minden esetben a szállító jelenlétében köteles a termék kézhezvételekor ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét. A csomag sérült állapota esetén megrendelő az átvételt megtagadhatja jegyzőkönyv egyidejű felvételével.

A termékek jellegéből adódóan megrendelő köteles az átvett csomag tartalmát 48 órán belül megvizsgálni és a termék esetleges hibáját, vagy hiányos darabszámát a szolgáltatóval átvételtől számítva 48 órán belül haladéktalanul közölni. A termékek jellegéből adódóan a megvizsgálásra a terméket/termékeket ki kell csomagolni a dobozból. Megrendelő a termék átvizsgálása után köteles a kibontott termékeket visszacsomagolni annak érdekében, hogy a termékek a felszerelésig/telepítésig védve legyenek. Megrendelőnek kötelessége a megrendelt termék/termékek rendeltetésszerű használata, azok használati és telepítési útmutatóinak betartása.

A webáruházban található termékek jellegéből adódóan a megrendelő által már felszerelt vagy telepített termék/termékek (falpanelek, műpázsit, konyhapanel, textilfólia, kültéri kőfurnér burkolatok, egyéb falra felszerelhető lakberendezési termékek stb.) esetleges leszerelését követő vissza szállítására megrendelő nem jogosult.

A szállítási költség termékcsoportonként eltérő, a szállítás pontos díja automatikusan hozzáadódik a rendeléshez és külön tételként feltüntetésre kerül.

 

ELÁLLÁS JOGA

 

Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a 29. § (1) bekezdés alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Mivel termékeink egyedi, kimondottan a vevő kérésére legyártott, gyárból meghozatott burkolatok, falburkoló panelek, lakásdekorációs termékek, illetve egyéb burkolatok (műfű, stb), ezért nem áll módunkban visszavenni. Ezek a speciális típusú, adott mennyiségű burkolatok, falburkoló panelek, egyéb burkolatok a vásárló igényeire vannak szabva, ezért ilyen esetekben a vevő a megrendeléssel lemond az elállási jogáról.

A termékképek csak illusztrációk és a valóságban a falburkolatok, kültéri-beltéri burkolatok és a többi termék színe, mintája eltérhet a monitoron látottakhoz képest. Bemutatótermünkben a termékek jelentős része megtekinthető.

 

GARANCIA (kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás)

 

Szolgáltató által forgalmazott a webáruházban értékesítésre kerülő termékek jellegéből, illetve felhasználásából adódó sajátosságok miatt a szavatossági jogok érvényesíthetősége érdekében az alábbiak betartására hívja fel megrendelők figyelmét:

  • a megrendelt termék sérülésmentes csomagban való átvétele után megrendelő haladéktalanul bontsa ki a csomagot, ellenőrizze a leszállított termék darabszámát, méretét, mintáját, a kicsomagolást követően megrendelő győződjön meg a termékek minta és/vagy szín, illetve minőség szerinti megfelelőségéről,
  • amennyiben a termék az ellenőrzést követően nem kerül azonnal beépítésre (felragasztásra és vagy telepítésre), megrendelő gondoskodik a termékek megfelelő tárolására annak érdekében, hogy a termékek felhasználásig ne sérüljenek. A termékkel kiküldött használati útmutatóban leírtakat megrendelőnek minden esetben köteles betartania. A Wallplex konyhapanel esetében miután lehúzásra került a védőfólia a termék (konyhapanel) ellenőrzése céljából, és az ellenőrzést követően nem kerül azonnal beépítésre a konyhapanel, megrendelő gondoskodjon a védőfólia megfelelő visszahelyezéséről annak érdekében, hogy a konyhapanel a tárolás ideje alatt ne sérüljön. A Wallplex konyhapanelt felhasználásig nem dobozban, hanem kiterítve kell tárolni;
  • amennyiben a terméken gyártási hibát észlel, vagy a termék darabszáma, mérete, színe, mintája, kárpitanyaga a megrendelthez képest nem egyezik, megrendelő haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számítva 48 órán belül jelezze szolgáltatónak emailben (hello@walland.hu), vagy postai úton tértivevényes levélben (Hegyi Szilvia Cintia EV, 2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 158-160 1. emelet) a megrendelés adatainak, és a kézhezvétel dátumának, valamint a megrendelő nevének megadásával;
  • szolgáltató felhívja megrendelő figyelmét arra vonatkozóan, hogy a terméket csak az esetleges hibákra vonatkozó alapos átvizsgálás után helyezze, ragassza fel vagy telepítse rendeltetési helyére, illetve a felhelyezéshez szükséges vágást, szabást is csak azután végezze el, miután meggyőződött arról, hogy a termék hibamentes, illetve a megrendelése adatainak (méret, szín, minta, darabszám, mennyiség) mindenben megfelelő. Megrendelő által megmunkált, rendeltetési helyére felragasztott, felszerelt és vagy telepített termékek cseréjét, kijavítását, visszavételét szolgáltató nem vállalja.

 

  • szolgáltató kifejezetten kizárja felelősségét minden olyan káresemény bekövetkezése esetére, amelyet megrendelő a termék használata során magának, vagy harmadik személynek okozott és amely a termék használatára vonatkozó szakmai szabályok megsértéséből, vagy a nem rendeltetésszerű használatból adódnak;
  • szolgáltató nem vállal felelősséget a termék nem rendeltetésszerű kezelése, használata (vágás, ragasztás, hőhatás, karcolás, nem megfelelő tisztítás) miatti rongálódásból bekövetkezett károkért, megrongált, elvágott, felragasztott, felszerelt, telepített és vagy beépített terméket szolgáltató nem cserél ki.

Szolgáltató hibás teljesítése esetén megrendelőt (felhasználót) a vonatkozó jogszabályok alapján kellékszavatosságból, termékszavatosságból, valamint jótállásból fakadó jogosultságok illetik meg szolgáltatóval szemben.

Hibás teljesítés esetén megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági jogot, vagy termékszavatossági jogot érvényesíthet. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Megrendelőt a jótállásból fakadó jogosultságok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik, de ugyanazon hiba miatt egyszerre, egymással párhuzamosan szavatossági és jótállási igényt nem érvényesíthet.

Kellékszavatossági igény alapján megrendelő választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha megrendelő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a szolgáltató költségére megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.

A választott kellékszavatossági jogáról megrendelő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségeit azonban megrendelőnek kell viselnie, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.

Termékszavatossági igény alapján megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Megrendelő a termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti.

A termék akkor tekinthető hibásnak, ha nem rendelkezik gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal, vagy nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek.

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a termék hibáját megrendelőnek (felhasználónak) kell bizonyítania.

Jótállás jogával hibás teljesítés esetén megrendelő (felhasználó) a 151/2003.(IX.22.) számú Kormányrendeletbe foglalt rendelkezések alapján élhet. A vonatkozó jogszabály alapján szolgáltató tartós fogyasztási cikkre 1 év jótállásra köteles. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék megrendelő részére való átadás napján kezdődik. Jótállási igény érvényesítése esetén a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a teljesítése után keletkezett.

 

PANASZÜGYINTÉZÉS

 

A panaszügyintézési lehetőségek

 

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékekkel kapcsolatos panaszt megrendelő emailben és postai úton is benyújthatja a webáruház üzemeltetője részére. Szolgáltató az írásban hozzá érkező panaszra köteles írásban érdemben válaszolni és 30 napon belül a megrendelő részére elküldeni.

Amennyiben szolgáltató a megrendelő panaszát nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni. Továbbá köteles írásban tájékoztatást adni megrendelő részére arról, hogy panaszának jellege szerint milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésére.

Megrendelő szóban (személyesen) közölt panaszáról szolgáltató köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak másolati példányát átadni a panaszt tevőnek. Telefonon közölt panaszra szolgáltató írásban köteles választ adni.

Megrendelő a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

 

LEVELEZÉSI CÍM: Hegyi Szilvia Cintia EV, 2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 158-160 1. emelet

TELEFONSZÁM(OK): +36302393116

E-MAIL: hello@walland.hu

 

Szolgáltató a hozzá beérkezett panaszt lehetőség szerint a leggyorsabban megvizsgálja, és 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.

A megrendelő részére küldött válasz másolati példányát, illetve a felvett jegyzőkönyvet 5 évig megőrzi.

 

 

ADATVÉDELEM

 

A szolgáltató adatkezelési tájékoztatója az alábbi oldalon érhető el:

https://falburkolopanel.hu/adatvedelmi-iranyelvek/

 

Budapest, 2021. január 05.

 

Hegyi Szilvia Cintia EV

 

3000 Ft értékű kupon!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy megkapd a 3000 Ft értékű kuponod, amit bármely Walland Easy falburkoló panel vásárlásakor fel tudsz használni!